Melaike2779 tamamen geçmedi arada sızlıyor ama çok daha iyi önceki haline göre. Antibiyotik kullandım ağrım geçince bıraktım aslında tamamen kullanmak daha doğru olur ama kullanmadım bitene kadar. Birde karanfili ezdim tozunu sürdüm ağrıdıkça dişime damaklarıma. Günde 3-4 defada tuzlu su ile gargara yaptım iyi geldiler. Birde bir günde sarımsak ezmiştim tuz ile onuda ağrıyan dişime koymuştum oda ağrısını almıştı