Aishvet7 Merhaba,hayırlı olsun hamileliğin insallah 🌺 ben de cinsiyet partisi yapmıştım ve birkaç yerle görüştüm çok pahalı geldiği için parti malzemeleri satan yerlere gidip balon zinciri vb aldım. 500 TL bile harcamamisimdir.
Evde yaptık zaten ve her gelen biseyler yapıp getirdi sağ olsunlar,30 kişi falandik evde. 1 tanesi cinsiyet pastası diğeri normal pasta olmak üzere 2 de yaş pasta yaptırdı annem.. Ben de cinsiyet partisi kutusu aldım içinde kız mı erkek mi şeklinde kartlar var,masayı kurduk ortaya,herkes tahminini söyledi. Video çektik anı kalsın diye,çok eğlendik,müzik açtık diğer yandan. Halay çekenler,ortada koşturan çocuklar falan😂
Cinsiyeti sadece kardeşim bildiği için o da balon aldı içini doldurdu,sonra konfetiler eşliğinde salonun ortasında patlattik🥰 çok güzeldi. Böyle bişey inanın 4-5 bin TL vermekten daha guzeldi bizim için. Her gelen de hediye getirdi ahahhaa bu da işin diger güzel kismiydi 🤭😂