Merhaba hanımlar 19 haftalık hamileyim başlarda düşük tehlikem vardı o yüzden çok az hareket ediyordum. O az harekette bile sol kasığımda ağrı oluyordu. Şimdi çok şükür tehlikem geçti yavaş yavaş yürüyüşe başladım ödem toplamamak için ama yürüyüş sonrası çok fena kasık ağrım oluyor normal mi?