Merhaba kızlar son 1 saattir çok kötü agrı hiss ediyorum..
Sofraya oturdum yemek yemege , sag tarafdan böbrek olan taraftan bir agrı tutdu arttı baya kalktım sofradan gittim uzandım..
Agrı sırtımın ortasına yayıldı belimin asagılarınada vurdu..
Dehşetli derecede agrıdı hafifledi azcık..
Şu an böbrek olan taraf ver karnımın tam alt kısımları ve poponu üstü agrıyor , sadece sağ taraf..
Çok rahatsız edici bir agrı neden ola bilir belki bir bilgisi olan vardır..
16 haftalık hamileyim..
Şu an agrı bacagıma vuruyor , reglin ilk gününde olan agrı gibi..
Doktoruma yazdım hastaneye gel dedi , gidemiyorum şu an