Htc6138 Begumahsn o kadar fazla çeşit ve o kadar pahalı ki civilde joell diye bi marka var pusetle birlikte 3000₺ ondan alacağım
BuseVeMinikleri Begumahsn benim ikinci çocuğum. İlkinde travel sistem kullandım benim için pişmanlık. Şu an kabin boy aldım,pusetli ve çekçekli. Prego aria tercih ettim.
_Kubraaa_ Kanz KZ-S GO travel sistem aldık. Yanında pusetiyle birlikte. Çok kaliteli. Kullanmak için bebeğimi bekliyoruz ☺️
Ehaseki Cybex easy twist 2 modelini tercih ettim. Çok hafif ve katlandığın da çok yer kaplamıyor. Yine cybex aton s2 puset ile kombinledim.
motherofcats Begumahsn travel alanlar hep pişman oldu çevremde kesinlikle en rahatı baston 9 buçuk aylık kızım en başından beri baston kullanıyorum
Begumahsn Maxi cosi leoana2 aldık hem çift yönlü hem kabin boy hem hafif hemde çok kibar tavsiye edeirö