GizeemArslaann Kızlar selam. Ben şu an 13+3 haftalık hamileyim. Bu sola yatma olayı ne zaman başlıyor? Ben şu an hem sağa hem de sola yatıyorum. Ama sağ tarafıma yattığımda kendimce bir vicdan yapıyorum. Bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.🌸
Elvygt56 GizeemArslaann yüz üstü yatma istediğin pozisyonda doğuma kadar yatabilirsin bende sıkıntı olmadı
Gkee GizeemArslaann valla göbegin büyüyünceye kadar iatedigin gibi yat sonra zaten iki seceneğin oluyor😁
Yazmelegi_ GizeemArslaann göbek büyüyüne kadar istediğin gibi yatıyorsun sonrasında zaten sağ ve sol seçeneği kalıyor ahah