Kızlar 33+0 dayız erkek bebişimiz. Bugün doktorumuz bebeğimizin kafasının çapının 8.5 cm olduğunu kafasının gelişiminin 1.5 hafta önde gittiğini söyledi sınır 10 cm eğer 10 cm i geçerse normal doğum sıkıntı yaratabilir kanala sığmayabilir dedi. Hiç böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda. Bir problem yokmuş zaten bebişimizin boyu da biraz uzun karın çapı falan normal hiçbir sorunumuz yok . Ama yaşayan var mı sonucunda ne oldu merak ettim.