Ayse9191 Hanımlar 38 haftalık seklajlı gebeyim.normal doğum istiyorum fakat doktorun en fazla 1 hafta daha beklerim diyor.bebeğim kanalda olmadığı için de sezeryan göründüğünü söylüyor.bebeğim kanala girmesi için ,bu bir haftada neler yapabilirim
Hnd3535 Ayse9191 ayy geçenlerde bende böyle bişey olacağımı hayal ettim. Serkalaj olacağım 14.haftada . Önceki bebeğimi 21 hftalıkken kaybettim.O kadar cok normal doğum istiyorum ki.. sezeryandan çok korkuyorum.. sizin bu postunuzu görünce yazmak istedim. Önlem amaçlı mı olmuştunuz? Kaçıncı haftanızds oldunuz?
Defnesmomy Ayse9191 konudan çok bağımsız şeyler konuşulmuş, ben hiç dogurmadim ama internette egzersizler vardı bebeği kanala sevk eden instagram da da onlara bir bak istersen 🌸
Yagmurmeric Ayse9191 merhaba ben 37+6 yım 6 gün oldu dikiş alinali açılmam 1-2 cm dedi doktor siz doğum yaptınız mı benim hiç doğum belirtim yok
Ayse9191 Hnd3535 benimde 16 haftalıkken bir kaybım oldu o yüzden bu bebeğimde önlem amaçlı 14.haftada serklaj oldum,bu zamana kadar geldik şükürler olsun,şimdide gelmesini bekliyoruz🥰
Hnd3535 Ayse9191 maşallah maşallah Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah 🙏 doğum şekli değilde sağlıkla kucağa almak en önemlisi 🥰
mucizemgelsin61 Ayse9191 bebeğinizi aldırdıktan sonra kürtaj işlemleri vs sonrasında vücudunuzda değişiklikler oldumu göğüslerinizde falan herhangi bi ağrı falan
Hnd3535 mucizemgelsin61 sizi hatırladım. bende kürtaj sonrası gögsümden süt gelmişti 1 hft fln sonra doktora söyledim ilaç başladı. Ağrım sızım hiç birseyim olmadı ama
Ayse9191 mucizemgelsin61 olmadı ama gebelik esnasında süt gelmeye başlamıştı.gebelik sonlanınca geçmişti
mucizemgelsin61 Hnd3535 ama sizinki kaç haftaydı büyüktü benimkimden sanırım benimki 18 haftalıktı kimisi süt olmadığını söyledi ve aşırı korkuyorum süt değilse ne . Bide ondan ziyade göğüslerim sertleşti çok ağrıdı dostinex kullanıyorum inşallah işe yarar bakalım
mucizemgelsin61 Ayse9191 Anladım canım evet seninde gelmiş sonuç olarak ama gebeyken ben doğurduktan sonra geldi işte halada devam ediyor herkesin vücudu farklı tepki veriyor işte
Ayse9191 Ben şuan 39.haftadayım.bugün kontrolüm var,belirti olmadığı için büyük ihtimal sezeryan olacak bugün,kontrolden sonra netleşecek.