Bal12 Kızlar 28 haftalık hamıleyım uzun suredır sadece uzanınca bebek oynuyor normalmı sızce oturduğumda yada ayakta durduğumda hıc hıssetmıyorum
Catsofmom Bal12 Ayaktayken bir iş yaparken vücudun hareket ettigi için beşik misali uyuyorlarmış. Uzanınca hareket durdugu için uyanıp başlıyorlarmış hareketlenmeye ♥️ normal kuzum
Aleynacamoglu Bal12 Ayakdayken de hissediyorum veya otururken ama en cokk uzanırken hissediyorum daha cok yeri oluyor sanırım ondan 😅