Ahmus26 Arkadaşlar daha önce yazmıştım dün başlayan kahverengi kanamam var belimde çok ağrı var arada bir de karnıma giriyor.bugün doktora gittik kese büyümüş bir hafta sonra gel kalp atışına bakalım şimdilik her şey nırmal dedi.5 günde bir vurulacak iğne verdi.progestonu günde ikiye çıkardı.bu kanamalar ne zaman geçer,bu ağrılar.dua edin bebeişim tutunsun bana.bu arada 5+3 haftalık hamileyim.iğne ne zaman etkisini gösterir?yaşayanlar yardımcı olabilir mi acaba
Usakli64 Lutfen korkmayin yerlesme kanamasidir insallah. Doktorunuzla irtibat halinde olun artarsa hic beklemeyin gidin. Allah yardimciniz olsun
Ahmus26 Usakli64 inş öyledir bi de grip oldum öksürük hapşırdık falan korkuyorum yani.su içmeye ve yatmaya çalışıyorum inş düzelir kanamalarım azalır.dua edin arkadaşlar ne olur😔
Ahmus26 Bir de küçük bir ilde yaşıyorum doktor bulmak da sıkıntı gerçekten gerçekten wc yendirmek istemşyorum😔