D67
Herkesin çok kolay oluyormus canım benim çok zor oldu iki kere uğraştılar anestezi falan yoktu. Benim dikişimi tecrübesiz bı doktor almaya kalktı ve ip koptu geri kalan düğüm oldu sonra onu tecrübeli bı doktor sağolsun aldı ama zor oldu yani ama.kimsede öyle bişey duymadım kendini kasma gayet rahat bi işlem normalde . Beni bı gece yatırdılar zor alındığı için