Tugbazdmr bana bitane 10lu hastane çıkışı gelmişti hediye (kaliteli bişey değildi) hemşireye onu verdim çünkü kan vs leke oluyor ve oldudaa, doğduktan bikaç saat sonra kendim güzel takım almıştım onu giydirdim, isimli ve özel şeyleri ilk anda vermek riskli :)
5li hastane çıkışı yeterli olur yanına bir bez,zıbın ve battaniye koyarsınız birde çorap koyun tamamdırr