Bugün benim doktorum da çok zor gördü bağırsaklarım yüzünden hatta bana da gösterdi sanki bağırsaklarımda böcekler var gibi kıpır kıpırdı ve ikinci seferdir çok gazım olduğunu söylüyor bu yüzden de bebeği görmemiz zorlaşıyor bağırsaklarımın sesinden kalp atışını zor duyduk birkaç saniye o da sadece belki sizin de öyle bir durum olabilir