Sultan_bozdemir Kızlar merhaba sekiz aylık hamileyim ve alttan çok ağrılarım var yürürken zorluk çekiyorum sizce neden olabilir yere oturduğunda ve geri kalkarken yuruyemeyecek şekilde ağrım oluyor
Yazmelegi_ Sultan_bozdemir bebek baskı yapıyordur bende de var 35+4 teyim doktor bebek baskı yapıyor dedi onun harici sıkıntı çıkmadı ama yine de doktora görünün
Tgcgkhn Sultan_bozdemir bebek aşağıya iniyor rahime baskı yapıyor diye biliyorum 7 aylığım arada aşağı dönünce bnmde öyle oluyor