Hilalay11 Ben kalmadan önce gidiyordum öğrenince bıraktım çünkü o ışık bebeğe çok zararlı. Bi avm de bile x-ray den geçmek kötü benim başım dönüyordu zaten gözlük falan takıyordum ama sen yine de danış doktoruna
Gonul35 Hilalay11 danistim mikrop kapma ihtimalinden dolayi istemiorm ddi ama bn genitale yaptrmcm bacak kol yaptrcm randevu aldm ama bilemedn