Fatos20 Bebek için aldığınız kıyafetler bahtaniye vs. Filan makina da mı yıkanır yoksa elde mi yıkanır ? Makina da yıkanınca formu bozulur diyorlar Bu konuda çok kararsızım 8. Adayım eğilemiyorum sizce napmalıyım
Rmysarft Fatos20 15 dakikalık programda 30 derecede yıkayınca bir şey olmaz zaten tekrar sonra ütüleniyor hepsi önemli olan sudan geçmesi
Bal_1604 Fatos20 okadar şey elde yıkanmaz bence makinaya attım hepsini 30 derecede 15 dk 20 dk gibi bı surede yikattim battaniyeleri formu bozulabilir diye onlarıda 20 derecede 15 dk da yikattim zaten hepsi temiz yüksek ısıda çok uzun sürelere gerek yok
Pinklove Fatos20 benim aldığım tüm bebek kıyafetlerinin, nevresimlerin, battaniyelerin üzerinde makinede yıkanamaz yazıyor, yazmasaydı bile ben yine elde yıkayacaktım makine hijyenine güvenmiyorum.
_tuuggcce_ Ben makinede yıkadım. Bir tek battaniye yıkamadım onu da birazdan makineye atıcam yine. Elde yapamam ben açıkcası
Fatos20 Rmysarft bende öyle düşünüyorum 15dk programa atmaya sabahtan beri laf yiyom milletten elde yıka diye
Pofudukkbulutt Pinklove makineyi boş çalıştırdıktan güzelce silip temizledikten sonra neden yıkanmasın ki makinede gayette hijyenik olur o zaman.
Pinklove Pofudukkbulutt Makine sıfır değil sonuçta, kaç senedir içinde kendi kıyafetlerimizi yıkıyoruz. Orada bebeğimin kıyafetlerini asla yıkayamam. Bebek kıyafetleri için ayrı temiz leğen aldım orada yıkayacağım
Pofudukkbulutt Pinklove kız dedim ya makineyi boş çalıştır güzelce içini dışını sil ne var ki bunda, benim makinem de yeni değil sonuçta ama bende temizleyip öyle yıkarım. Sakınan göze çöp batar. Hadi şimdi elde yıkadın diyelim bebekten sonra nasıl elde yıkayacaksın bunun emzirmesi var uyutması var duş aldırması var bebekle ilgilenince hiç yapamazsın.
Sevgi1985 Pinklove inanın bu kadar pimpirikli olursan sen üzülürsün ben kızımda çok çektim sizin gibi ince düşünüp bütün mikrop bakteri ne varsa uzak tutum kızım evde hava makınası ile yaşam sürdürdü 2 yaşına kadar devamlı hasta oldu Dr bana kızdı sen çocugu hasta ediyorsun vücudu bakteri bilmiyor diye oğlumda inanın hiç önemsemedim bir ay ayrı yıkadım kıyafeti sonra bizimkilerle beraber attım 2 yaşında 3 kere grip oldu sadece kızım hala çok zor atlatır hastalıgı hasas oğlumun maşallah ı var
Karaca61 Pinklove peki bu işlemi kaç sene yapmayo düşünüyosun yani bebek doğduktan sonra elde yıkamaya vaktin olucak mı merak ettim sadece ne kadar sürdürceksiniz bu durumu 😅
bebisimbenmmm Pinklove dogumdan sonra nasil yapmayi düşünüyorsunuz? Sonu yok çünkü bebeklerin kiyafetleri bitmez..
Pinklove Pofudukkbulutt yani makinede yıkamak istesem bile hiçbir kıyafetin battaniyenin falan üzerinde makinede yıkanılabilir yazmıyor hepsi üzerinde makinede yıkanmamalı yazıyor
Pofudukkbulutt Pinklove zaten var ya ister bebek kıyafeti olsun ister büyük kıyafeti olsun neredeyse hepsinde de makinede yıkanmaz yazıyor. Misal bulaşık makinesi içinde geçerli yok porselenler makineye atılmaz yok tavalar atılmaz, biz elimizde yıkayacaksak ne diye bu makineler var ki. Ben kendi şahsım adına konuşayım hiç de elde yıkayıp kendimi yoramam.
MoonLighty Fatos20 bende bu hafta her şeyi yıkayıp ütüledim. Hassas programda 38 dk 40 derecede yıkadım. Hiç bişey olmadı. Sürekli elde yıkanmaz 🙄
Pinklove Pofudukkbulutt ben kendi kıyafetlerimde de makinede yıkanamaz yazılanları elde yıkadım hep. Sizin tercihiniz tabi.
birannis_ Fatos20 30 ° yarım saatlik programda yıkadım elde yıkama ile başa mı çıkar bide karnımız burnumuzda ne elde yıkaması
Fatos20 Chmstry-m hay yanaklarını öpim kız senin 😘😘bende aynısını dedim yorumları okuyarak makinaya attım yıkadım hepsini kısa programda
buusur Fatos20 makineyi dezenfekte etmek istiyorsanız 90 derecede biraz çamaşır suyu ile çalıştırın sıkmayı kapatıp durulatın (bunu rutine dönüştürdüm sürekli) mis gibi olur sonrasında bebeğin eşyalarını yıkarsınız bende öyle yapacağım elde yıkamak makinenin yerini asla tutmaz ben kendi kıyafetlerimi bile elde yıkamıyorum makine temizse sıkıntı yok 🙏🏻