xbebegimx Karin agrisi var mi kizlar rahimde gerilme gibi ara ara belime de agri giriyor gecmezse geceyi yine acilde gecircek gibiyim😟 sizde durumlar nasil .?
Rukiyeaktay xbebegimx canım 22+5 ı’m bazen alt karnıma ağrılar giriyor. Tedirgin oluyorum ama muhtemelen rahim büyüdüğü için o kasılma ve ağrılar. Çünkü doktor kontrollerinde bir sıkıntı görülmüyor.
Cigdemtrnn xbebegimx bende 23+5 karnımda ağrı ve akıntı fazlalığım var. Tahlillerim yapıldı muayenemde normal geçti. Bu haftada yalancı sancılarda başlıyormş. Ve rahimde genişlediği için normalmiş🙃
Yyemus xbebegimx 22. Haftadayım 3-4 gündür dediğiniz ağrılar başladı. Sanki karnımdaki bağlar geriliyor, çekiyor. Geçen gün de inanılmaz belime vurdu karnımda sertleşmeler de oluyor, ağrı da… normal olduğunu umuyorum🤲
xbebegimx Rukiyeaktay aynen rahimi tutan baglar esniyormus galiba ve bu haftalarda butun annelerde var bu agrilar 🌸
Selma_4701 Şuan aynı olayları yaşıyorum doktorum normal dedi rahim büyüyor bebekte başlı yapıyor dedi magnezyum kullanıyorum bir nebze olsun azaliyor ağırlar
xbebegimx Sedadgr umarim onemli bi sey degildir nette kotu seyler okuyunca randevu aldim hemen . Gerci hemen hemen herkeste oluyormus bu haftalarda ama nolur nolmaz😟
xbebegimx Yyemus nette erken dogum falan diyor korkutucu ya dun gece parol ictim yattim o biraz iyi geldi. Durmadan hastaneye de gitmek istemiyorum ama insan korkuyo kotu bir sey mi diye
benaslindayohum xbebegimx 23+4 midem yanıyor ağrıyor biraz fazla yesem yada bişiler içsem ben perte çıkıyorum, sonrada belime vuruyor ağrı iki büklüm geziyorum ki 2 yaşında kızım var, çokta dinlenme şansımda olmuyor 🥲
benaslindayohum xbebegimx evet ne olur ne olmazlık magnezyum takviyesi almama rağmen bi de… Almasam kötü sonuçlarla karşılalabilirim gibi geliyor, kızımı da ben yatırıyorum eşim gece vardiyasında kucaklamak falan artık zorluyor🥲
xbebegimx benaslindayohum doktorum tek cozumu istirahat demisti bu agrilarin senin ikinci bebis Allah kolaylik versin insallah🩷 . Saglikla kucagina alirsin 🤲