Pofudukkbulutt ipekmom_ makinede erimeme sorunu oluyor mu kaç derece de yıkama yapıyorsunuz ayrıca lekeleri çıkarıyor mu?
ipekmom_ Pofudukkbulutt 40 derecede de yıkadım 60derecede de yıkadım erimeme gibi bir sorun yaşamadım, lekeleride güzel çıkarıyor ben memnunum Makineden makineye değişiyor olabilir benim ki Arçelik bir sıkıntı olmadı canım
Pofudukkbulutt ipekmom_ makine ne kadar iyi olsada bu granül sabun erimez diye tereddüt ediyorum aslında granül sabun Bi yandan daha iyi erimemesi dışında çabuk durulanıyor toz deterjan gibi yapışıklık hissi olmuyor.
ipekmom_ Pofudukkbulutt granülleri incecik zaten minik minik yumuşacık bişey eline alınca parmaklarının arasında bile eriyor hemen, ben memnun kaldım canım karar senin ☺️
Pofudukkbulutt ipekmom_ peki kokusuz mu yada bebeği rahatsız edecek derecede kokusu yok dimi ayrıca yumuşatıcı kullanacak mısınız?
ipekmom_ Pofudukkbulutt hayır kokusu yıkanınca hiç rahatsız etmiyor yumuşatıcı kullanmıyorum 🌸 kakasını çıkarınca sadece onu akıtıp üstüne leke çıkarıcı sıkıyorum o kadar