CemreHazal 39+6 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim sancı çıkmadı ama alttan muayene oldum. Ebe biraz uyardım rahim ağzını artık doğur dedi. Şimdi 7-8 dk da bir sancı geliyor. Doğum başlamış olabilir mi
1prensesannesi_ CemreHazal olabilir canım ihmal etmeden hemen git acile geçmiş olsun 🤗 bı avazda kurtul inşallah 🤲🏻🤲🏻
Gmz5560 CemreHazal olabilir acile git biran önce bendede öyle olmuştu 3 cm açıklık vardı heri gonderdiler sancilarim devam etti aynı gün tekrar gittim 5 cm olmuştu açıklık doğum başlamıştı
Sibel3434 CemreHazal bebek kanala inmişmi peki bende dün muayene oldum açılma yoktu bebek de kanala inmemiş di
papatya_01 CemreHazal ay ben niye ağlamaya başladım acaba. Git doktora allahın izni ile kolaycacık kucağına el bebişini😊
senoski Sibel3434 ya benim de öyle, ne kanalde ne aşağıda ne açılma var ne sancı var ya nasıl yapıcaz iyice gerilmeye başladım
Alshdksb CemreHazal sancını takip et sancın 5 dk nın altına düşerse hastaneye gitmelisin kesinlikle lekelenmen falan varmı
mrkr Canım doğum sancın geldiğinde anlarsın . Doktorum bana böyle demişti . Ve o gün geldiğinde anladım . İnanılmaz derecede sancılarım artmıştı ve beş dakikada bire inünce doktora gitmiştim 8 santim açılmam varmış doğum başlamıştı
Sukran63 CemreHazal benimde 10 dk bir sancım var bugün gittim açılma hiç yok eve geldim alttanda muayene etti ama aynı bakalım inşallah dogurursun bu akşam darısı başıma tabi:)
Sukran63 CemreHazal yaa gercektenmi çok sevindim darısı bana dundendir hala aynı sancılarım ne nisan ne akıntı ne su ama 10 dk bir gelen sancı var nasıl hissediyordunuz sancıları benim bele ve alt kasiklara vuruyor 40 Saniye sürüp gidiyor sizinde boylemiydi ilk 8 dk falan
irem1057 CemreHazal hayırlı olsuuun nasıl bir sancı oluyodu 2saat önce uykudan tuvalet için kalktım sonrasında adet ağrısı gibi ağrılarım başladı bazen belimde ağrıyor bağırsaklarda çok hareketli sanki midem bulanıyor acaba doğum belirtisi mi
Badis irem1057 bende bu şekildeyim dünden beri regl ağrısı gibi ağrım var ve şiddetlenmeye beni uyandırmaya başladı. Ama aralıkları uzun kısa aralıklar değil sabahta ishaldim. Şimdi de mide bulantısı eşlik etti. Bebeğim bormalde bu saatlerde hiç uyanık olmaz resmen tepşniyor içimde. Kasılıyor karnım sürekli ve beldem yayılıyor emin olamıyorum
CemreHazal irem1057 midem artık çok aşırı sancım olduğunda bulanmaya başladı benim de ama sancılarım adet sancisindan ziyade arada gelip giden kramplar şeklinde oldu sonra dozu ve sıklığı artti
CemreHazal Badis muhtemelen başlıyordur doğum. Ben de adet sancısı olmadı, direk 10 dk da bir gelen kramplar oldu sonra sıklaştı
irem1057 Badis benim şimdi hafifledi ama dediğiniz gibi bebek çok hareketli hayırlısıyla bir doğursaydık insan tecrübesiz olunca birşey de anlamıyor 😂