gmzmry34 Merhabalar. 17 haftadayım. Doktor bebeğin eşinin allta olduğunu ama ileriki haftalarda yukarı çıkabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayanlar varmı? Çıkmazsa bile erken dogum riski yaşayan varmı?
tlhmrv gmzmry34 canım asagidaydi 2 hafta sonra tekrar kontrole gittim yukarı çıkmış ve bnm haftam 27 diydi seninde düzelir doktor dinlen dedi ayaklarımı yukarı dikip yattım faydası oliyo bnce
elifayvaz1_ gmzmry34 Ben de 16. haftada oldu şuan 26+5 ve yükseldi rahim büyüdükçe yükseliyor ağır kaldırma ve çok yorma kendini düzeliyor 🥰
tlhmrv Bursa17 düzelir düzelir hafta küçük bebek de oda büyüyor kanama vs yoksa korkulcak bişey yokmuş ha olaki düzelmedi en fazla sezaryen doğum olur oda sağlıklı gelsin yeterki
Bursa17 tlhmrv bebek hareketlerini eskiye göre daha yukarıda hissediyorum 19 da gidicem baklaim ne derse
gmzmry34 Teşekkür ederiiim kanama falan yok. Doktorda korkutmadı acıkcası. Zaten bu ikinci gebeliğim ilkinden dolayı yine sezeryan olacağım ama internetten bakınca insanı korkutan şeyler yazınca insan tereddüt etmiyor değil☺️