28 haftalık gebeyim . Yaklaşık üç saattir karın ağrım var . İlk başta üşütme ağrısı gibiydi . Sonra sadece sağ tarafıma geçti ağrı kasigima ve belime sadece sağ tarafta var şu an ağrı . Bebek hareketleri çok iyi . Burdaki hastanede doktor yok . Ne yapacağımı bilemedim . Yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı . Erken doğum sancısı olabilir mi