Aysee1123 Damla2744 6 da duydum ben yarın duyamama ihtimaliniz var. Biraz daha bekleseydiniz garanti olurdu ☺️
Aysee1123 Damla2744 Bende 4 te kese göründü oda alttan muayene ile baktık bebek yoktu. 6 da bebek ve kalp atışı vardı
Asyaaammmm Damla2744 Benim için zor Bi işlem değildi kendini kasmadığın sürece her hangi bir ağrı acı olmuyor