40+2 deyiz bugün nst de az bir sancım çıktı. Doktor tekrar nst yapalim ona göre alttan muayene eder açılma varmi diye bakarız dedi. Tekrar nst yapıldı bu sefer daha fazla sancim çıktı. Ve muayene yapıldı ama hiç açılmam yokmuş. Bende öyle hissediyordum zaten şiddetli bir ağrım yok çok çok hafif adet öncesi kasık ağrısına benzer şeyler oluyor ara sıra. Bunlar yalancı sancıymış sanırım. Peki sancılar başladığına göre gerçek sancılar tahmini ne zaman gelir? Doğum kaç güne gerçekleşir sizlerin nasıl oldu? Tecrübelerinizi merak ediyorum? Bu arada erkek bebişim. Merak edenler icin🥰💙