Kızlar merhaba, kasık ağrısı şikayetim ile geçen hafta doktoruma gitmiştim. İdrar tahlilleri istedi benden. Lökosit 9 çıkmış bakteri +1 çıkmış ve Crp de 6.27 çıkmış. Kanda enfeksiyon demek oluyormuş crp sanırım. İdrarımda enfeksiyon olduğu için mi yükselmiş acaba? Normalde crp değeri 0-5 arası olması gerekiyormuş. Benim biraz yükselmiş ama crp ile ilgili bazı okuduklarım korkuttu beni. Doktorum büyük ihtimalle antibiyotik başlayacak. Sonuçlara göre başlarız demişti. Ama ben biraz korktum. Sizce endişelenmeli miyim ? 😞