busra217 7+1 haftalık hamileyim dün doktora gittiğimde küçük bi kanama alanı gördü doktor ultrasonda. Kanamam vs bişeyim olmadı sadece ultrasondan bakınca gördü doktor. Progestan fitil kullanıyorum. Daha önce başına böyle bişey gelen var mı ne yapmam gerek yardımcı olursanız sevinirim kızlarr🥺
Masell busra217 benim başıma geldi nerdeyse 1 buçuk ay kanama alanı ile uğraştık.Sonra geçti çok şükür 13. Haftada başlamisti benimki.Progestan kullan ağır kaldırma stres yapma.Korkma bişey olmaz Allah’ın izniyle
Esracigdem busra217 benm de oldu 12. Haftada görüldü kanama alanı 2 ye cıktı hatta su an hala tedavi görüyorum pernatologa gidiyorum. Bri yok oldu kanama alanımın biri duruyor hala 19+3 zor süreç hep yatıp dinleniyorum
Asteka41 busra217 benim de başta vardı hatta benim baya kanamalı geçti progestan kullandim 3 buçuk ayima kadar yattım ağır işler yapmadim şuan 25 haftamdayim yine minik kanama alanı var ama önemli değil dedi doktor
eso2023 busra217 Canını sıkacak bi durum yok progestan bi kutu kullandım geçti şimdi 30 haftalık olduk hiç kanama olmadı, ilişki yapmayın, ağır hareketlerden kaçının (temizlik,eğilme vs.)
busra217 Masell inşallah ya öyle uzanıyorum sadece hiç bişey yapmıyorum inşallah geçer. Kalp atışınıda gördük bebiş sağlıklı dedi doktorum ama işte şu kanama alanı canımı sıkıyor🥺
Masell busra217 geçer inşallah.Ben ne stres yaşamıştım.Halbuki stres yapmamak lazım.Bişey olmaz merak etme sen sadece dikkatli ol.
ilaydakocinar 6 haftalık hamileyim aynı durumdayım yatacak olmanın stresi beni daha çok mahvediyor nolacak böyle inşallah küçülür
busra217 Esracigdem perinatolog daha başka bir tedavimi uyguluyor peki ben normal kadın doğuma gidiyorum
Esracigdem busra217 evrt ilaç tedavisi farklı oldu 2 kerenhastaneye yattım kanamalarım yüzünden periye gitme kararı aldım verdiği ilaçlar sayesinde bir haftada aktif kanamalarım tamamen kesildi. Kasık sancılarım da kesildi. büyük fark etti yani normal kadın doğuma giderek tamamen zaman kaybettim onlar sadece progestan veriyorlar. Proluton iğne yaptıran da var. Bebek için cok zararlıymış bana da pernatolog söyledi
busra217 Asteka41 Benimde şuan küçükmüş inşallaj geçer bende 1 kutu progestan bitirdim şimdi ikinciye geçtim
Asteka41 busra217 valla ben o zamanlar 3 kutu bitirmiştim progestan günde 4 kere aldığım bile oluyordu☺️
busra217 Esracigdem Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için benim aktif kanama değilmiş kanamış ve durmuş ama bilemiyorum inşallah daha başka kanama olmaz ama bilgilendirdiğiniz iyi oldu yani olmadı bende perinatoloğa giderim☺️
Kalbimmmmm Esracigdem ya ben anlamıyorum bende riskli gebeliğe gidiyorum zeynep kamilde dediğiniz gibi kanamamlarım var benimde bi aydır baya aktif hemde. Sadece progstrean verip eve gönderiyor kanama alanın var yine gelebilirde hiç denmiyor Perinatoloji bölümüne gitsen orada daha detaylı bakılır diye bunu bu hafta doktoruma söylücem Perinatoloji bölümü daha yararlı olurmu benim için baksanıza sizlerede farklı uygulama yapılmış sizce
EdaDeyis busra217 benimde kese disindaydi kanamam olmuştu hemde benim 1 ay yattim yemek duş tuvalet dışında kalkmadim bile igne oldum progestan kullandim ama kese buyudukce gecti çok şükür sende dikkat et agir kaldirma iş güç yapma gececektir merak etme 💐
GizeemArslaann Benim de aynı şey başıma geldi. 10 gün boyunca hep yattım. Kontrole gittiğimde kanama alanı geçmişti
Esracigdem Kalbimmmmm bizim için cok değerli olan süreç onlar için normal ve sağlıksızsa düşsün düşmesi gerekiyorsa düşer yapcak bir şey yok deniliyor işte. Orda benim jeton düştü zaten. Sonra hemen araştırmalara basladım. Riskli gebelik takibi oldugunu bile bilmiyordum. Ben de şehir dısına gidip geliyorum takip için Yalova dayım burda yok maalesef ;(