Babymom22 39+3 haftalığız. Kullanmam da bir sakınca var mı kullanan var mı ? Nasıl kullanılıyor bilgisi olan ?
Kalbiimde2can Babymom22 36 haftaligim bugün hastanede randevum vardi ve doktorumda tam bugün o cayi alip icebilecegimi söyledi 🙈
Esracigdem Babymom22 bebeğimi beklerken isimli kitapta doğumu tetiklediği yaZıyordu amacınız buysa mantıklı
semaa_ Babymom22 suyu kaynatıp bir dk bekliyorum sonra içine yaprakları atıp 5-10 dk demlenmesin bekliyorum daha sonra yaprakları içinden alıp içiyorum ama ben şeker de atıyorum içemediğim için atmamak daha iyi tabi