Hasibeada Lohusalık bittikten sonra ağdaya gittiğiniz de sezeryan yerinize birşey oldu mu ? Tam üst kısım da olduğu için sezeryan dikiş izine denk geliyor . Yaptıran varsa deneyimini paylaşabilir mi lütfen 🙏