gokcen3232 Arkadaşlar 8. Haftada göbeğim çakmaya başladı. Yememi içmemi arttırmadım. İçime bile çekmiyorum göbeğimi. Giyindiğim pantolonların düğmesini kapatamıyorum. Çok erken değil mi sizce de
MinikMucizemm23 gokcen3232 aynı durumdayım 10+5 haftalığım çok zayıftım bide göbeğim falan hiç yoktu pantolonlarım da tam beden malum şimdi asla olmuyor hatta kışın sipariş verdiğim belimden düştüğü için giyemedigim pantolonum karnımı sıkıyor (yüksek beldi bide )🤦🏻♀️
Annee026 gokcen3232 bende 7. Haftamdayım benimde karnım çok şiş göbeğim çıktı resmen pantalon giydiğimde rahat edemiyorum bende 🥹
1ciftyesilgoz Şuan normal şişkinlik yaşıyorsun hormonlarından kaynaklı. Sonra inecek ve 15. Haftadan sonra şişkinlik yavaş yavaş artmaya başlayacak. 5 ay doldu benim geçiyor şimdi göbek belirmeye başladı daha🤭
Yagmursahdam Regl olamadığımız için vücutta bi şişkinlik ve gaz oluyor. Tuvalete gidince farkedersin zaten. 19dayım bende. Yabaş yavaş cıkacak karnın ben suan daha yeni pantolonlara sığamıyorum mesela
Tinii_minii_mom Tamamen gaz diye düşünüyorum. Sabah kalkıyorum düz akşama 6 aylık gibiym bende 2. Ayımdayım vücut gaz topluyor bence onuda atamıyoruz
Tinii_minii_mom gokcen3232 gazdandır diye düşünüyorum atamıyoruz tuvalette vs hormonlardan kaynaklıdır. Başka bir durum yoksa eğer. Doktora sormuştum bana böyle demişti