Doktora gidince grafik veriyor doktor onu yorumluyor.. ama ikili Test yaptırdığıma pişmanım beni boş yere cok tedirgin etti.. ikili taramam da risk çıktı sonra nifty testi yaptırdım o ıyı geldi dünde detaylı ultrasona girdim iyi bi radyologda çok şükür hersey yolunda ikili testlerde çok yanılma yanlışlık oluyor. Boş yere üzüyor bizi risk falan çıksa bile testin tekrarını isteyin.