Yasdervse 9+1 de bebegımın kalbı durdurgunu öğrendım tarifi çok zor acı rabbım kımselere yasatmasın anne olmak ıstıyorum ama korkuyorm tekrar aynı durumu yaşamaktan
arirangg Yasdervse Geçmiş olsun. Aynı sebepten dolayı 10. Haftada kürtaj oldum. Genetik test yaptırdım. Kanımda pıhtılaşma çıktı. 1 kez adet gördükten sonra hamile kaldım. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Çok şükür 39. Haftadayım.
Zeyno19 Yasdervse kurtajdan 3 ay sonra hamile kaldim doktorum hic korunma vucut düsük yaptiktan sonra hemen hamile kalirsa tekrar düsük yapma olasiligi cok azaliyor yeni arastirmalara göre dedi.bende 3 ay sonra hamile kaldim cok sukur evladim saglikla dogdu korkma canim sende saglikla kucagina alirsin insallah ama tum tetkik ve tahlillerini yaptir once
Mavimi Yasdervse ben kürtaj olduktan 10 gün sonra hamile kaldığımı öğrendim 8 9 haftalık falandım sanırım tam hatırlamıyorum düşüğümün haftasını 28 martta düşük yaptım 6 nisanda hamile kalmışım şuan 14 haftalık oldum çok sağlıklı görünüyor Allahıma şükürler olsun doktorum da çok ilgileniyor
Derya2828 Yasdervse ben yaşadım kalbi durdu kürtaj oldum arkasından 1 adet gördüm sonrali ay hamileydim
Aysensrkan Çok geçmiş olsun geçen sene Ekimin sonunda düşük yaşadım kürtaj oldum Mart’ta hamile kaldım canım. Ovulasyon testi kullandım ve yumurtama günlerinde avakado tükettim faydası olduğunu düşünüyorum birde sigarayı bıraktığım ay hamile kaldım
Yasdervse arirangg çok teşekkür ederim sizlerede çok gecmiş olsun inşallah bende o günleri yaşarım sizlerde hayrlısı ile kucagınıza alırsınız🙏
Rose00 arirangg Bende 10 haftada kalp durması sonucunda kürtaj oldum . Kan pıhtılaşması çıktı 6 ay sonra hamile kaldım . Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum . Kanamam var 9 .haftadayım . Sizin hamilelik süreciniz nasıl geçti ? Tedirginim tekrar aynı şeyleri yaşarsam . Coraspirin de vermişti ama bıraktım başka bir doktor önermediği için .
Minikayak24 Yasdervse ben geçen sene temmuzda düşük yaptım 3 aylıktı nerdeyse 4 ay kanamam durmadı durduktan 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 21 haftalık bi sıkıntım olmadı çok şükür Rabbim tez zamanda sağlıklı hayırlı bi evlat nasip etsin inşallah stresten uzak dur yeter
Yasdervse Minikayak24 çok teşekkür ederim rabbim senın ıcınde hayrlısı ıle kucagına almayı nasip etsın . İnşallah o günleri görmek nasip olur
Sermec27 Yasdervse ilk bebeğimi 7 haftalık kaybetmiştim kürtajdan 2 ay sonra ilk oğluma hamile kalmıştım onu da doğuma yakın kaybetmiştim daha sonra ikinci oğluma hamile kalmıştım onu çok şükür doğurdum simdi iki yaşında tekrardan bebek istedik yine kaybettim 7+4 te kalbî durmuş 7 gün önce kürtaj oldum çok zor gerçekten rabbim yardımcımız olsun tekrardan hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah bizlere 🤲
Yasdervse Sermec27 çok acı üst üste düşük için araştırman yapıldımı canım . Insallah bende kucagıma yavrumunalırım
QBuse1123 Yasdervse Yasdervse geçmiş olsun canım ben geçen yıl eylüle düşük yaptim kürtaj oldum aralıkta hamileydim son adetim 14 Aralık öyle soyleyim yinede bir ay sizn için bekleyin sonrasında düşüne bilirsin doktorum 6 ay bekle demisti çok istiyodum dinlemedik tabi kanamaları lekelenmem oldu ignelerle ilaçlarla bu günlere geldik inşallah sizde bir an önce olursunuz 🤲💜
Yasdervse QBuse1123 çok teşekkür ederim bılgı ıcın fazla beklemek ıstemıyoruz hasretiz inşallah saglıkla hayrlısı nasip olsun bızlere
fizikcianne Yasdervse kürtaj sonrası 2 kez adet oldum yani 2 ay korundum. 3. Ayda hemen hamile kaldım