Kızlar 38+2 günlüğüm bebegım 3400 gram olmus doktor cok kılo alıyo şekerli hamur işi meyve yeme dedi normal doguramazzsınn dedi canım sıkıldı nasıl beslenmem lazım bebeği yanlıs mı besledım acaba hep karbonhıdratla gebelık sekerıde cıkmamıstı anlamadım