Mujdelerce20 Geceden ishalim ve acı geğirme gibi bişey vardı sabahtan beri de ateşim çıkıyor üşüyorum parol içtim 3 saat rahatlattı şimdi tekrardan ateşim çıktı üşüyorum normal mi acaba
Yesimmm93 Mujdelerce20 crp baktırın lütfen bendede öyle olmuştu kanda enfeksiyon çıktı, antibiyotik kullandım anca o sekılde gectı
AslanMerak Enfeksiyon vardır mutlaka ben şuan sırf o yüzden hastanede yatıyorum ihmale gelmez 25 haftalığım