İlk gebeliğimde benimde tansiyonum 13/9 12/8civarı seyrediyordu bebeğim de iki hafta geriden geliyodu hastaneye acil yatışım yapildi 3 hafta boyunca hastanede gecirdim 3 kez de tansiyon ilaci verdiler. Tansiyonum düşmeyince aksine cikmaya devam edince magnezyum aldım en son bebekte de sorun olunca acil sezeryana alindim 28 haftalikken