Hulyatkn Arkadaşlar merhaba kızım 2 haftalık sadece anne sütüyle besleniyo emzik vermeye çekiniyorum meme reddi yapar mı diye deneyimleyen oldu mu acaba daha önce ?
bkts Hulyatkn bebeğim doğduğunda bir hafta hastanede kaldı yoğun bakımda orada hem emziği hem biberona alıştırdılar eve geldiğinde hiç meme reddi yaşamadık ben biberon kullanmıyorum ama emzik kullanmaya devam ediyorum bence emzik çok kurtarıcı bir şey😌