Burcukcbs yaa daha uygunları var tabiki ama bana 14 yaşımda çilekten oda yapıldı ben 24 yaşında evlendim odamı yeğenime devrettik yeğenim 6 yaşında boya izinden başka iz leke kırık çıkık yok. 19.600 e aldık biz yatak döşek dahil 4 parça ama ilerde ayrılıyor ve çalışma masası ve bir dolap daha çıkıyor ortaya 6-7 parça oluyor isterseniz atabilirim