yarenk2509 Düşük ağrısında insan yerinde duramıyormus, bende öyle duymuştum. Sertlikte olması normal çocuk pozisyon değiştiriyor ben 20nci haftamdayim, benim bile göbek deliğimin altında yumruk gibi sertlik oluşuyor bunlar normal şeyler. Allah korusun düşük olsa böyle normal duramazsiniz, o haftalar da öyle olması cok normal, simdi benim de cok özür dilerim sanki böyle karın ağrısı oluyormus gibi ağrım oluyor ama haftama göre cok normal