Sevgicikk Testlerin hiç biri %100 doğruluk payı vermez ama ikili tarama olsun, bunları yaptırmanı öneririm Allah korusun, bebeğinde bir hastalik varsa bile en azından anne karnında başlayacak doktorlar takibe, bizim bebegimizin herşeyi cok iyi çıktı testlere göre ama beyninde kist çıktı biz mesela onun takibini yapıyoruz, dogasiya kadar geçiyormuş ama sonuçta oda bı hastalık, o yüzden doktorun ne diyorsa onu yaptır, özellikle tetanoz aşısı, şeker yüklemesi bunları asla aksatma