Yasemingozjsffchsdf Perşembe günü doğuma alacaklar inşallah 3 cü olmasına rağmen korku heyecan var geri de 2 çocuk var bide dua edin bana😔🥺😭
Yasemingozjsffchsdf Zeliha272763 protein kaçaklığı var dı yüksek tansiyon var bebek de 1 2 hafta geriden geliyor muş hem😔
Yasemingozjsffchsdf Zeliha272763 Medine_yasar05 Medine_yasar05 protein kaçaklığı var dı yüksek tansiyon var bebek de 1 2 hafta geriden geliyor muş hem😔
Pinar5558 Yasemingozjsffchsdf Merhaba inşallah mesajı görürsünüz aynı durumu yaşıyorum bebeğinizin durumu nasıl
Medine_yasar05 Yasemingozjsffchsdf ya çok zor zamanlar cnm bende biliyorum o sıkıntıyı benimde ilk gebeligimde protein kaçağı vardı birde tansiyonum 22 olmuştu ben 1 hafta yoğum bakımda kaldım 24 haftalıkken oğlum dünyaya geldi şimdi 9 yaşında