Yeniannis-s 8 haftalık hamileyim açlık şekerim 81 sonra tokluk şekerim bir saatte 164 çıktı ve kahvaltı da iki tane tost domates salatalık yedim ekmek bu kadar çıkartabilir mi ya uzun süre aç kalıp sonra yiyince bu kadar çıkmasına sebep olabilir mi?
Bebiskosuu Uzun süreli açlık da şekeri yükseltiyor ama açlığınızı yükseltirdi o normal ve ekmek çok yükseltiyor tabiki diyet yapmanızı önerebilir doktorunuz