Merhabalar. 22. Haftamdayım. Detaylı ultrasonda 2 hafta önce doktorum atar damarımdan dolayı bebek aspirini kullanmamı söyledi. Başladım ama biraz tedirginim. Bir de bebek biraz aşağıda dedi. Normal midir bir sormak istedim benim gibi bir durum yaşayan var mı acaba?