Elif28 Hllhlt seher hanımı tavsiye etmiyorum kesinlikleeee.!!! Benim kanamam vardı ve buna rağmen bana düşük önleyici ilaç vermedi. Bende bilmediğim için sonradan öğrendim...
Derin_34 Elif28 dmeekki bu doktorların anları farklımı oluyo acaba. Benimde kanamam vardı ve çok az miktardı ama hmn düşük önleyici iğne yaptırmıştı banada
Derin_34 Haticeeeee2019 ilk çiğdeme gitmiştim memnun kalmamıştım sonra değiştirdim sehere geçtim iykide geçmişim. Tek sıkıntım hastaneden ötürümü bilmiyorum ultrasonda çok aman aman her gittiğimizde detaylı bilgi verilmemesi
Haticeeeee2019 Derin_34 ben hamile kalmadan önce gittim 2 ay sonra hamile kaldım 2 inçi gidişim memnun kaldım ama
Derin_34 Haticeeeee2019 her doktorun demekki anlık şeyleri olabiliyor. Seherden memnununum ama bebeği incelerken detaylı bilgi pek vermiyo. Genel olarak söylüyor şuyu iyi buyu iyi diye
Derin_34 Haticeeeee2019 kaç haftalık hamilesiniz merak ettim. Çiğdem hanımda hastanede yoksa bile doğuma geliyormuymuş
Haticeeeee2019 Derin_34 7 ye girecez inşallah bu gittiğimde detaylı konuşacam o çok önemli yolun başındayken belirleyelim siz kaç haftalık