10+5 teyim ve maalesef elimde hala bı ultrason fotoğrafı yok hastanede uzak eşimin de işi dolayısıyla sürekli gidemiyoruz 19 unda randevum var devlet Hastanesi’ne gidiyorum normalde ilk ultrason fotoğrafını veriyorlarmış ama ben heycandan sormayı unutmuştum doktorum da bişey demedi bu gittiğimde sorsam verir mi acaba bilgisi olan var mı 😕🌸