Bernur_TR ılık su olmaz demişler bazen ot açılmıyormuş o yüzden duayı önceden de bir suya okutup sancı anında kaynar suya otu koyup dualı suyu da içine koymami önerdiler ben daha önce kullanmadım birde genişçe bir kaba koyun demişler annem bir kuran hocasına sormuş o demis en son da sadaka verin demiş siz nasıl yaptınız sonra attınız mı yada sakladınız mi