Nesneslihan Sekerportakali yok cnm tek oğluşumuz olucak ama isim olarak karar veremiyoruz bu iki isimden hangisi olsun diye
Aysunkcn Allah nasip ederse insallah minnosumun adı Ali Hamza olucak 💙 ilk göz ağrımın adıda Yiğit Ali 💙
Glstn11 Bizde bugun ogrendik oglumusuz olacakmis kendimizi cok kiza hazirlamistik ama erkek duyunca biraz sok olduk isim dusunemedik daha surekli kiz olcak kiz olcak die😊😊
yseymayusa Purple İbranice’den geliyor Allah kurtuluştur demek. Hz Musa’dan sonra Peygamberlik yapıyor. Ben’i İsrail’e gönderilen dört büyük Peygamberden biri.