2bebekannesi___ Kızlar merhaba 13 haftalık olduk bugün cinsiyet için gittim doktor ilk başta kız dedi sonra emin değilim çikolata ye gel dedi. Sonra erkek dedi sonra gene emin olamadı. Anlayanlar varsa bakabilir misiniz rica etsem 🥰🌸
2bebekannesi___ Bir kızım var çok şükür kızlar Buda kız olsa hiç fena olmaz🥰 eşim erkek istiyor tabiki çok sağolun
Tubasade Melekler12 Ya bana da bakar mısınız 13+2 yim doktor baktı bacak arasını tam acmadı basta asagılara doğru baktı basta bagdas kurmus dedi sonra bakınca su iki tane olan seyi tesisleri olabilir %70 erkek tahmini bulundu ama böyle olan var mı acaba on tarafta falan cıkıntı yok gibiydi ama direkt burdan yorum yaptı ama sol tarafra bi uzantı var ayagı mı kordon mu acaba 🙈