Hafsaenes Merhaba hanımlar ben bu gece 1:35 sularında doğurdum biraz zor ve yorucu geçti ama çok şükür bende kızımda iyiyiz rabbim herkesi az ve hızlı bir şekilde kurtarsın inşallah Allah hepinizin bebeşlerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊