N0163 Kızlar haftaya cumaydi dogumumuz bugün kontrolüm vardı nsttde sancı çıktı ve suyumuz azalmış cuma günü doğuma alacağım dedi ama kötü oldum ister istemez yaşadınız mı böyle bı bı durum
Alposannesi14_ N0163 38+6 ya gün almıştım 37+3de samcılanıp aniden sezaryene alındım canım şu an bebişim 26 günlük, her şer de bi hayır vardır üzülme 🌻