Alyamomm Kızlar 9 temmuzda erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama bıkac gundur beyaz akintim var ve göğüs uclarima dokununca acıyor test yapmaya korkuyorum tekrar deneyin önce negatif görüp sonra pozitife dönen oldu mu
Kr6543 Biz de şu an deneme aşamasındayız 2 kere denedik olmadı bu 3.denememiz rabbim herkese nasip eder inşallah bence adet gününüzün geçmesini bekleyin en kesin sonuç için🙏🏻
Alyamomm Kr6543 sabırlı davranmaya çalışıyorum tekrar hüsrana uğramak kadar yorucu bişey yok rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻
Kr6543 Alyamomm kesinlikle annelik sabır işi☺️ her gün tekrarlıyorum bunu kendime bu daha ilk sabrımız çünkü 😁
Alyamomm Kr6543 ben iki yıldır bekliyorum bı sorun olmamasına rağmen hayırlı zamanda nasip olsun herkese bir kimyasal yaşadım iki ay önce sağlıklı gebelik habercisi dedi doktorum inşallah öyle olur