meryemy ben 2 kere doktor değiştirdim hamileliğimin başından beri özele gidiyorum bende şeker ve tansiyon çıktı ve riskli gebeliğe girdiği için özel zaten doğum yaptırmıyor ama yinede bir şey demedi doktorum yani şuan tansiyondan doğum yapmam gerekse beni devlete gönderecekler riskli gebelik diye o yüzden bende devlete randevu aldım bu sefer orda bir doktora görünücem yani 3. Doktorum olacak her doktor farklı bir şey söylüyor insanın güveni kırılıyor evet hep doktorumla aramda bi bağ olsun istedim ama biz kimsenin umrunda değiliz ki o yüzden artık bebeğim ve benim için en iyi doktor hangisiyse onu bulmaya çalışıcam iater gaddar olsun ister suratsız çünkü korkuyorum bebeğime bir şey olacak diyee :( sizde farklı bir doktora kesinlikle görünün derim ❤️🙏🏼