SNurays ikimelegin_annesi2013 hadi inşallah sağlıkla kucağına al bebeğini dua edicem sana çıkınca haber ver nasıl geçti nasılsın bebek nasıl beler hissettin bizlere de anlat müsait olursan kendini iyi hissedersen ❤️🙏
ikimelegin_annesi2013 SNurays çok teşekkürler bebek çok iyi emiyor çok mutluydum suandada iyiyim ama ağrılarım var
Aycan1234 İnşallah sağlıklı kolay bir doğum olur çıkınca sezeryanmi normalmi yazarsan çok mutlu oluruz 🙂